تراکت

عنوان تراکت اولین موردی است که به چشم مخاطب می‌خورد. در طراحی و چاپ تراکت سعی کنید به گونه ای عمل کنید که با اولین نگاه مخاطب را به خواندن ترغیب کرده و باعث نشود تا با خواندن اولین جمله از تراکت آن را دور بیندازد. عنوان تراکت باید خوب و خلاقانه، کوتاه و حاوی موضوع اصلی باشد و بتواند بیننده را از محتوای کلی تراکت آگاه سازد.

یک تراکت خوب و حرفه ای باید محتوای حرفه ای داشته باشد به گونه ای که بتواند تمام اهداف و مفاهیم مورد نیاز مخاطب، پیام تبلیغاتی و پیشنهادهای ارزشمند و واضح را به او انتقال دهد.

طراحی تراکت باید به گونه ای باشد که بتواند محصول یا خدمت مورد نظر را به درستی معرفی کرده و مشتری را از تمام ویژگی های خدمت یا محصول آگاه سازد.

اندازه فونت‌ها هم مسئله مهم دیگر در زمینه طراحی تراکت است. استفاده از فونتهای مناسب با سایز مناسب در طراحی تراکت می‌تواند تاثیر گذار باشد. به طور معمول باید از بزرگ‌ترین فونت‌های ممکن در طراحی تراکت استفاده کنید بهتر است از دو سایز مختلف فونت در طراحی تراکت استفاده شود و مطالب مهم‌تر با فونت‌های درشت‌تر نوشته شده تا تفاوت بین عنوان و مطالب مهم و معمولی مشخص گردد. عموما در طراحی و چاپ تراکت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند.

مطالب مفید : چاپ تراکت , تراکت گلاسه , تراکت تحریر

منبع : www.teraketiran.ir


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تراکت ,طراحی ,مطالب ,استفاده ,حرفه ,گونه ,طراحی تراکت ,تراکت استفاده ,آگاه سازد ,تراکت باید ,عنوان تراکت ,طراحی تراکت استفاده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اخبار روز - صنانیوز sima irani Pablo نيلگون دکور کیسه نمک و بالش ضد ارتوروز سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه مهتاب وکتور یک برنامه نویس وب - قالب بلاگ بیان فیلم و آهنگ خدای فیلم